Zmiany w funkcjonowaniu serwisu

W związku z licznymi wnioskami Członków Stowarzyszenia w serwisie www zostały wprowadzone zmiany.

Po pierwsze w górnej części serwisu, na stronie głównej (po kliknięciu logo w lewym górnym rogu), pod oknem logowania pojawiła się opcja "przypomnij hasło". W ten sposób możemy ustawić własne hasło do logowania w serwisie. Zalecam aby po zmianie hasła skorzystać z opcji zapamiętania hasła - oferowanej przez przeglądarkę. Dla osób korzystających z przeglądarki "Chrome" podpowiem, że taka możliwość istnieje poprzez kliknięcie ikony klucza, która pojawia się w pasku adresu (w prawym górnym rogu - po zalogowaniu). Osoby, które korzystają z komputerów "pamiętających" dane do starej strony, powinny nacisnąć klawisze ctrl+F5, lub skorzystać  z opcji "wyczyszczenia danych przeglądania" w ustawieniach przeglądarki. Uwaga! Taka operacja może wyczyścić także hasła logowania do innych stron www.

Warunkiem skorzystania z opcji zmiany/przypominania hasła - jest posiadanie aktualnego adresu e-mail w ustawieniach strony. Jeśli procedura przypominania hasła nie działa - należy wprowadzić aktualny e-mail poprzez kontakt z biurem Stowarzyszenia.

Po drugie - wprowadzona została możliwość elektronicznego zapisu na organizowane szkolenia. Na razie dla potrzeb szkolenia w Brennej - opcja działa pilotażowo i zachowany został dodatkowo dotychczasowy - stary system zgłoszeń, przez wypełnianie i wysyłkę formularzy papierowych (dlatego wyświetlana liczba uczestników może nie uwzględniać zgłoszeń "papierowych"). Jeśli funkcja się sprawdzi, zapisy na kolejne szkolenia będziemy realizować tylko w takiej formie. 

Jeśli ktoś chce wypróbować zapisy w wersji testowej bez żadnych konsekwencji - wersja do testowania zgłoszeń dostępna jest tutaj. Zwracam uwagę, że obowiązkowe są wyłącznie pola oznaczone gwiazdką.